Jest światełko w tunelu: Lidl Polska odważniej otwiera się na klientów z celiakią i na diecie bezglutenowej. Chodźmy na zakupy i pokażmy, że nam na tym zależy. W kilkuset sklepach tej sieci w całej Polsce pojawiły się tuż przed Wielkanocą standy z produktami bezglutenowymi polskiej firmy Balviten (na zdjęciu). Pomarańczowe stojaki są ustawione w różnych miejscach, szukajcie ich nie tylko przy regałach ze zdrową żywnością. I dajcie znać Bezglutenowej Mamie, czy znaleźliście taki stand w swoim Lidlu. Może to początek wprowadzenia w Polsce bezglutenowej marki własnej Lidla – tak jak w Czechach KLIKNIJ? Dajmy szansę tej sieci :).
Jak ustaliła Bezglutenowa Mama, standy z produktami bezglutenowymi Balvitenu stanęły w większości sklepów Lidl w Polsce. Szkoda, że nie we wszystkich, ale miejmy nadzieję, że już wkrótce Lidl Polska zauważy nas w całym kraju :). Bo przecież celiakia i dieta bezglutenowa nie dotyczą tylko wybranych miast…
Stojaki trudno przeoczyć, bo wyróżniają się ciepłym, pomarańczowym kolorem. Są oznaczone logo Balvitenu. Jak piszecie, w różnych miastach są ustawione w innych miejscach, nie tylko przy dziale zdrowej żywności. Co znajdziemy na standach? Zarówno produkty już obecne w Lidlu, jak i zupełnie nowe w ofercie sieci.
W Lidlu dzięki akcji mamy większy wybór pieczywa bezglutenowego (by poznać, skład kliknijcie w nazwę produktu): chleb farmerski, bagietki bezglutenowe do odpieku, chleb bezglutenowy Nasz Ulubiony, chleb farmerski, chleb jasny bezglutenowy, chleb ciemny bezglutenowy.
W ofercie są również ciasteczka: biedronki bezglutenowe, herbatniki mleczne, herbatniki bezglutenowe żurawinki oraz paluszki bezglutenowe. No i uwielbiane przez Polaków nowe mixy bezglutenowe Balvitenu: Mix for Bread i Mix for Cake. Z mixu do wypieków drożdżowych (mix B) można przygotować świetne kajzerki, chleb, ciasto drożdżowe, rogaliki, natomiast z mixu do słodkich wypieków (mix C) upieczemy biszkopt, placki z owocami, ciasta kruche, herbatniki i babki.
Co ważne, produkty na standach mają bardzo atrakcyjne ceny, niższe niż w sklepie internetowym producenta.
Czas pokaże, czy tym razem Lidl Polska zamierza wyjść z odważnym projektem wobec klientów z celiakią i na diecie bezglutenowej, czy jednak nadal niepewnie bada rynek i tylko ściąga nas do sklepu jednorazowymi akcjami. Miejmy nadzieję, że ustawienie standów ze specjalistyczną żywnością bezglutenową to milowy krok w historii Lidl Polska. A następnym ruchem będzie bezglutenowa marka własna Lidla w Polsce. Damy szansę tej sieci? Pokażemy, że warto o nas zabiegać? Że naprawdę jesteśmy spora grupą klientów? Chcemy mieć tak fajne regały bezglutenowe (na zdjęciu), jak Lidl w Czechach KLIKNIJ? To chodźmy na zakupy ;)