Nie jest łatwo codziennie wymyślać dania do szkolnych śniadaniówek. Bo ma być i zdrowo, i smacznie, i kolorowo i świeżo….  Dlatego powstał projekt Bezglutenowej Mamy „Zdrowa śniadaniówka”. Jedną z propozycji są jesienny spiralki. To smaczne połączenie wartościowego białka i warzyw.

Składniki:

– 2 jajka rozmiar L;

– 6 łyżeczek mleka;

– 1 mała cukinia;

– 2 łyżeczki tartego sera żółtego;

– 4 plastry szynki bezglutenowej;

– szczypta soli;

– masło lub olej kokosowy do smażenia;

 

spiralkiCukinię pokrój w małą kostkę i gotuj 5 minut w małej ilości wody. Odsącz i ostudź. Ubij białka z solą, dodaj żółtka i delikatnie wymieszaj. Do masy dodaj mleko i cukinię. Wymieszaj. Na małej patelni rozpuść masło i usmaż na złoto 2 omlety. Ciepłego omleta zwiń w rulon, przekrój na pół  i każdą połówkę owiń w plaster szynki, a następnie w folię aluminiową lub spożywczą. Gdy rulony ostygną, wstaw je na godzinę do lodówki. Wyjmij, odwiń folię i pokrój rulony na plastry. Zapakuj do śniadaniówki z porcją warzyw.

Drukuj
Podziel się tym wpisem ze znajomymi!
    2018-01-11T22:04:03+00:0028 września 2016|

    Zostaw komentarz